mjukis söndag

heej jag vaknade 12.00 sen skulle jag direkt ut så hade ganska brottom med att äta frukost och få på mig kläderna. Självklart valde jag mjukiskläder. Jag har någon reflex på söndagar när jag väljer kläder tar alltid på mig mjukiskläder aja nu ska vi inte prata om det. Jag var ute idag och hade kul. Senare idag tänker jag sitta i en skön stol/fotölj äta popcorn och kolla på någon bra film love it!
Kikade på några modebilder för 2010 här är några som jag fick fram och ska jag var ärlig så åh gillar de inte alls här är bilderna tydligen ska det enligt min åsikt vara tråkiga och typ tantiga kläder (förutom den i mitten) kiss and love supertjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0